منتدى الرومانسية والحب

الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
شاطر | 

بدائل تستعمل بدل الادويه التى تطيل مدة الممارسه الجنسيه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فياجرا مان
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: بدائل تستعمل بدل الادويه التى تطيل مدة الممارسه الجنسيه   الخميس يوليو 31, 2008 3:45 am

اولا انا قلتلكم قبل كده علشان تزيد الانتصاب تاخد فياجرا طيب لو عاوز تطول المده تاخد حبوب مخدره زى ترامادول او كونترامال او الترادول او غيرهم طيب لو انت مش عاوز تاخد حبوب مخدره هتعمل ايه.. ممكن تلاقى حاجات كتير اوى ونشكر العلماء انهم اخترعوها.هناك مثلا انواع تستعمل اصلا كمخدر للاسنان وهو عباره عن بخاخ للاسنان واسمه ليدوكايين بخاخه او لجنوكايين بخاخه وهناك ايضا لجنوكايين كريم وطريقة استعمالها انها ترش على المنطقه الامامي من العضو الذكرى وتترك لمدة عشر دقايق وتغسلها جيدا وتمارس العمليه الجنسيه ولكن هناك لها عيوب هامه جدا يجب ان تعرفها وهى انها مخدر اى انها لا تجعلك تشعر بشىء وهذا مهم جدا لتعرفه..وهناك نوع اخر من البخاخ اسمه منت فريش وهى بخاخه جيده وتستعمل بنفس طريقة البخاخات الاخرى ولكنها لاتخدر غير الجزء المسؤال عن الاثاره الجنسيه ولكنك تشعر بلذة الممارسه الجنسيه ولكن يجب ان تكون اصليه لان منها المقلد وسعرها هو عشرين جنيه مصرى.اما بخاخة لجنوكايين وليدوكايين سعرها عشرة جنيهات مصريه..ووهذه الانواع تشترى من الصيدليات.وهناك تركيبات اخرى ولاكن ليست فى الصيدليه ولكن عند العطار واهمهم نوع اسمه حجر جهنم وهو عباره عن حجر صغير يشترى من عند العطار وله طريقه خاصه للاستعمال وهو انك تقطع جزء منه وتذيبه فى ماء قليل وتدهنه على الجزء الامامى من العضو الذكرى وتتركه لربع ساعه وتغسله بالماء جيدا لانك لو لم تغسله سيكون له اضرار كبيره على زوجتك مثل التهابات مهبليه وسيكلفك ذهاب للكشف وغيره
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

بدائل تستعمل بدل الادويه التى تطيل مدة الممارسه الجنسيه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1