منتدى الرومانسية والحب

الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

فى ناس بتكون محرجه تشترى من الصيدليه الادويه المخدره التى تجعل مدة الاثاره الجنسيه اطول...ادخل واعرف تعمل ايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فياجرا مان
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: فى ناس بتكون محرجه تشترى من الصيدليه الادويه المخدره التى تجعل مدة الاثاره الجنسيه اطول...ادخل واعرف تعمل ايه   الأربعاء أغسطس 06, 2008 6:54 pm

انا فياجرا مان واعوذ بالله من قولة انا..انا انهرده عرفت مشكله مهمه جدا واحب اوجه انظار حضرتكم ليها...ان فى ناس مش بتاخد حبوب تطول المده الجنسيه لانها اساسا ادويه مخدره ومن الصعب عندهم انهم يشتروها من الصيدليات فبيخافو من السمعه اللى ممكن تتعرف عنهم انهم بياخدوا حبوب مخدره..وهو مش بياخدها علشان يعمل بيها دماغ لان فى فرق فى الجرعه بين انك تاخدها علشان عمل دماغ وانك تاخدها لتطيل العمليه الجنسيه ..وانا انهرده بقولكم الحل لو عاوز تشترى ادويه مش مخدره وتحافظ على سمعتك وكمان تطيل العمليه الجنسيه فمع فياجرا مان الحل الاكيد .. اولا انا احب اعرفك على ادويه مش معروفه للكل وتطيل العمليه الجنسيه بدون اى سمعه وحشه وتشتريها من اى صيدليه ومحدش يقدر يقولك حاجه..الادويه دى زى ايه اولا منها انواع كتير بس اهمها هى اولا الانفرانيل 25 ملى وسعر الشريط 10 اقراص 6 جنيه..وانفرانيل 75 ملى وشعر الشريط 13 جنيه..وسوبرانيل كبسول وايضا تفرانيل اقراص ..دى اهم انواعها الموجوده فى جدميع الصيدليات..ولكن لو مكنتش اخدت منها قبل كده فمن الافضل انك تاخد انفرانيل 25 ملى فى الاول ..وفايدة الحبوب دى انها بتشتغل على الجهاز العصبى..وبتجعل هناك خمول فى ال..... ولكن الانتصاب يكون كاملا..اكيد ممكن تسال نفسك وتقول يعنى مفيش لها اضرار فانا اقولك مفيش اى نوع علاج مفيش له ضرر بس ضرر الحبوب دى انها بتخليك عاوز تنام فى الاول بس بعد مره او اتنين من استعملها بتكون احسن من اى حاجه ومن غير اضرار ..وبرده عندى الحل للمشكله دى لو عاوز تاخدها..انك تاخد قرص من اى نوع وتنام ساعه او اتنين وجرب وابقى ادعيلى.....للاستفسار اترك رد وساحاول ان ارد عليك او سيب رقمك وانا اكلمك....وشعارنا كى تكون سعيد مارس الجنس وعيد
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

فى ناس بتكون محرجه تشترى من الصيدليه الادويه المخدره التى تجعل مدة الاثاره الجنسيه اطول...ادخل واعرف تعمل ايه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1